בצאתו מבית החולים: נתניהו מביע צער על התקרית בעזה

    פנחס בן זיו No Comments on בצאתו מבית החולים: נתניהו מביע צער על התקרית בעזה

    בתום אשפוז בן יומיים, ראה"מ נתניהו השתחרר בשעה האחרונה מבית החולים הדסה עין כרם, בצאתו מסר הצהרה קצרה בה הודה לצוות הרפואי ובמקביל, התייחס לתקרית ברצועת עזה: "מקרה טרגי של פגיעה לא מכוונת של כוחותינו באנשים חפים מפשע ברצועת עזה. זה קורה במלחמה, אנחנו בודקים את זה עד תום"

    צילום: דוברות ראה"מ
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בצאתו מבית החולים הדסה עין כרם: "אני משתחרר עכשיו מבית החולים הדסה עין כרם הוא הפך להיות המשרד שלי ביממה האחרונה, המשכנו לפעול גם מכאן. אני מבקש להודות לפרופסור פיקרסקי והצוות הרפואי הנפלא של בית החולים הדסה עין כרם שביצע בי ניתוח בקע מוצלח. אני מבקש להודות לכם המוני אזרחי ישראל ששלחתם איחולי החלמה. אני מחלים, תודה לכם".

    נתניהו התייחס לתקרית בעזה בה נהרגו עובדי סיוע ממדינות זרות ואמר: "לצערנו ביממה האחרונה היה מקרה טרגי של פגיעה לא מכוונת של כוחותינו באנשים חפים מפשע ברצועת עזה. זה קורה במלחמה, אנחנו בודקים את זה עד תום, עומדים בקשר עם הממשלות, ונעשה הכל כדי שהדבר הזה לא ישנה שוב".

    מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, משתחרר בעוד זמן קצר היום במצב מצויין מבית החולים הדסה עין כרם. ראש הממשלה עבר בהצלחה ניתוח בקע (הרניה) ביום ראשון האחרון ולאחריו התאושש כמצופה בבית החולים כשהוא חש בטוב.

    לקראת שחרורו, הודה ראש הממשלה לצוות הרפואי והסיעודי בהדסה על הטיפול המסור והמקצועי.

    פרופ׳ אלון פיקרסקי אשר עמד בראש הצוות שניתח את ראש הממשלה: "מצבו של ראש הממשלה מצויין, אנו משחררים אותו כשהוא כשיר לחלוטין להמשיך בעבודתו".

     



    0 תגובות